پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3919
-
الف
+

«زنده باد مرگ»، فردا در سینما آی‌فیلم

فیلم «زنده باد مرگ» موضوع برنامه بعدی «سینما آی‌فیلم» است که فردا روی آنتن می‌رود.

به گزارش آی‌فیلم، فیلم سینمایی «زنده باد مرگ» که در گروه هنر و تجربه به اکران درآمده فردا در برنامه سینما آی‌فیلم مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: یک دانشجوی پزشکی تصمیم می گیرد تحت تاثیر تماشای یک فیلم سینمایی، مرگ موقتی را تجربه کند. از آنجا که او برای انجام اینکار نیاز به کمک دوستانش دارد، تلاش می کند آن ها را نیز برای انجام این آزمایش ترغیب کند. دوستان او در ابتدا زیاد به امنیت این جریان اعتقاد ندارند، اما پس از اینکه روی یک نفر داوطلب امتحان می کنند و جواب می گیرند، جرات پیدا می کنند که خودشان نیز تجربه کنند. در نهایت در یکی از این مرگ های موقتی، یکی از آن ها به زندگی باز نمی گردد، آن ها جسد را رها می کنند و می روند، حالا سر و کله ی یک کارگاه به قصه باز می شود که باید پرده از این معمای عجیب بر دارد.

سام کبودوند، مرجان شیرمحمدی، مهرداد هاشمی، خیام وقار کاشانی، امیر شیرمحمدی، امین وجگانی، مهدی کاسه ساز و فرهاد حیدری در این فیلم بازی می‌کنند.

«سینما آی‌فیلم» به سینمای ایران و رویدادهای سینمایی کشورمان می‌پردازد و فیلم‌های در حال اکران در سینما و موضوعاتی مثل میزان فروش هفتگی و روزانه‌ فیلم‌ها را بررسی می‌کند. این برنامه، چهارشنبه‌ها ساعت ۲۳:۳۰ از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود و تکرار آن ساعت ۰۷:۳۰ روز پنجشنبه می‌باشد.

ب س / س م

نظر شما
ارسال نظر